Tuesday, January 13, 2009

nk!nk!nk!nk!nkkkkk!!!!!!



subjek: CLINIQUE set
figure: mcm2...
color: hijau,pink,purple
price: RM285..gulp...



kn aku bgtau yg smlm aku g CLINIQUE kt midvalley...
aku x tau la..
ni la kali prtama aku rse aku nk jugak sst bnde walopn mhl...
so now...aku kne kmpl duit..huhuhu...
de gak aku suarakn kehendak aku ni pd si Dia..
walopn si Dia cm ok tp x smpai ati aku..
sbb mhl..hati bebelah bg nk bli tp ni cm plu sbb melihat kondisi kulit aku yg cm sial lately..
sorry kalo tlebih emo..
tp tu la yg aku rse skang...


ni antara pengalaman aku mse kt tmpt tu:




kne pkai masker...
da cm joker mke aku..
cme org kalo tgk joker suker..
tp kalo org tgk aku diorg make a joke...









then kne cuci mke remove
masker td....





ni plak lps die apply all the produk cm
toner & moisturiser,die tempek foundation
plak kt mke aku..
gile best..





ni plak die touch up mke
aku gne produk die.....


dan hasilnya!!tada!!!!!
*kne bce - akn ku dptkn mu wahai CLINIQUE walo ape pn terjadi!!

7 comments:

budak jahat said...

yeah! joker adalah amat cool! i nak masker tu bleh x? ;)

DaDa Caled said...

bole!
mntk r kt akk keje kt CLINIQUE tu..
mntk free pn xpe...
sure die bg..penampor..
hehe..

budak jahat said...

joker x kesah pun kne penampor. suke jek ;)

prestigeouspeaker said...

sumpah saya tergamam...

DaDa Caled said...

ape yg buat uy trgamam baby?
muke i yg cm joker tu ke?
dush!!huh!

Poison Flower said...

apsl tk pkai bedak sejuk je?ahha

DaDa Caled said...

sbb mse pkai bedak sejuk msih rse panas..
cemane.....