Sunday, January 11, 2009

aku x phm....

byk kemusykilan yg aku rse dlm hidop ni..
mcm2 la..
but yg plg obvious skali ialah...

4 situation yg membangkitkn kemusykilan aku...

- ketika aku kluar bershopping di mana2 shopping complexs...
- ketika aku pergi kerja nek LRT...
- ketika aku join tornament frisbee...
- ketika aku n melur bersama2 jd backpackers blk kg tgu bas di pekeliling..

****keempat2 situasi ini membawa kepada satu kemusykilan dlm diri aku..
???kenapa prmpuan yg berada dlm 4 situasi berkenaan suke pndg aku(n melur sekiranya melur ada bersama aku) cm x puas hati???

nk je aku ckp "ape?(smbil mendongakkan muke?

dr dlu sehingga sekarang perkara itu maseh berlaku pd dri aku dimana jua aku berada...


*kne bce - aku bengang (tp maseh bole melalui hidop ngn gumbiranya)

3 comments:

Budak Panjang said...

tanya suda diorg tu: nnt baru la die kelam-kabut xtau nak jwb ape. huhu

DaDa Caled said...

xyh...
pndang diorg then buat mate juling smbil menjelirkn lidah!
pdn mke diorg!
hah!

eni_melur said...

nt diorg jwb...
jauh sket bleh x u?
uduh sgt i jd mcm..sakit mata
ngaaa~~~~~`
;)
hepi bday sis