Sunday, November 9, 2008

First Touch on the Blog

Hari ini.memandangkan aku kebingungan kerana terpaksa menyiapkan report, jadi aku terpikir nk buat blog sbb nk meluahkan rase terpendam..
kononnye la....
dh 23 tahun idup pn x tau ape mende blog ni smpai la hari ini dengan tercreatnye blog aku sndri...(wahaha...gelak dengan idung yg kembang x kempis2)..
sepanjang hari aku memikirkan cemane la..nk buat report yg terbaik..besenye aku bab2 report ni cukup terer...tp ntah npe kebelakangan ni aku cm xle nak fokus..
bile pikir2 balik..
aku tau ape sebabnye...
kebelakangan ni ade manusia baru yg aku pn x terpikir akn kehadirannya muncul tibe2 dlm hidup aku..
mule2 aku tkt nk cube tp bile pk umor dh meningkat jelita dan dewasa ni aku cube juge..
patot le aku rse x kne je nk buat keje..
upenya sbb kebelakangn ni aku kurg kontek dgn manusia tersebot...
dan..untuk melegakan hatiku yg gundah gualna mcm ayam berak kapor ni aku pn telah menelepon manusia itu yang menggunakan talian maxis wlaupun kreditku hanya tggl baki 91 sen sahaja..
gasak la...
yg penting rndu aku ilang....
setelah beberapa seketika bercakap dengan manusia tersebot akhirnya hilang gundah di hati aku ni...
ahahaha...
then selepas tu bru la aku boleh bt report dgn lancarnye wlopn ade jgk la mse ketika yg aku termangu x reti nk buat apa lansung...;/

*kne bace- terima kasih kepada manusia itu........................

2 comments:

Anonymous said...

hello akak eni!

Budak Panjang said...

Hai akak eni jugak!
sorang melur, sorang orked ekh..
bagus2
hehehe