Monday, November 10, 2008

berbaloi selsemaku.....

WeeeeeeeeeeeeeeeeeHooooooooooooo..................
adoila...
akhirnye siap segala report & presentation...
lega aku hr ni bile xyh kne present..
ntah nape la lecturer aku tetibe baik ckp xyh present....berbunge jiwa dgr..ahaha...
mgkn sbb 3 org lg yg bwh seliaan die x siap thesis kot..(ugi korg)..
menampakkan aku la student die yg sgt komited..yes!
sblm aku kluar dr opis lecture aku td aku dh tdh tgn brdoa depan2 lectureer aku..
doanye berbunyi begini .."mintak2 dapat A"
sje la aku bg lecturer aku dgr..
hehe..strategi beb...
sayangku!!!terima kasih kerana menemani aku bt report smpai potong kentang dpn laptop..
ahahaa...


*kne bce - sekiranya ade sesiapa meluat dgn statement aku yg sll sbt ttg si Dia...
gasak la!aku peduli ape! blog aku nih!!!!!!!!!!!!!

No comments: