Thursday, November 13, 2008

Blog dan Manusia itu...........

yeayea..............
at last....
smlm tetiba aku menerima sms dr manusia itu yg menyatakn dirirnye telah mempunyai blog...
kembang hati aku dgr...
ahaks!

excited nk bkk blog die nih!!
skali smlm aku bz sesangat smpai nk ym pn x dpt sgt...
huhu...aku rindu kamu......

then aku pn buat keputusan blk umah nnt bru aku bkk blog die...

dh la blk lmbt smlm settle keje...
pastu...
HUWA!!!!!!!!!!!!!!!!
upenye internet umah kne potong sbb abg n akk iprku lpe byar...
ditambah pula kredit aku tgl O sen nk memesej Manusia itu....
huhuhu....
ibarat Sudah Jatuh Ditimpa Tangga, Terpalit Tahi..
nk menunjukkan betapa malangnye aku...

pastu aku pn ape lg...
meminjam kredit adik aku la...
wlopn mke die berkerut seribu kedekut nk bg...aku mntk jugak..
ahaha...
nsb la..
spe suh jd adik aku..
aku kn kakak.....

terus aku msg si dia bgtau segalanya...
eheheh...
pstu die x reply pape pn...
tgu gak..
sampai tetido...

bgn2 trs jd pg ni..
ape lg..
siap2 g keje trs bkk blog die..
ahahah....
yes!
akhirnye....


*kne bce - hrni jd turning point aku jd executive editor kt tempat keje...
wish me luck sygku!!!!!!!!!!!

No comments: