Wednesday, April 8, 2009

Tiba-tiba aku merasakan diri ini terlalu muda dan masih mentah.....

Akan aku catat, catit, tulis, simpan dalam diri aku bahawa hari ni akn menjadi kenangan seumur hidup kerana hari ini aku rase aku seperti muda 4 thn dr usia sebenar.......

aku mahu ucapkan terima kasih kepada eny melur kerana membuatkan aku berasa diri ini muda kembali......terimalah kenyataan bahawa aku sebenarnye adalah adik aok....kau bukan kesayanganku tapi kau juga bukan kebencianku wahai eny melur......

aku ucapkan tahniah kerana berjaya mencapai tahap umor 22 tahun iaitu 2 thn lebih tua dari aku.....akhir kata...semoga aok kawen dlu...eh?????bole kn....

*teringat kata-kata blues yg glamer di kalangan rakan-rakan sekolah menengah aku dlu.....
"dulu, kini dan selamanya..."firefly dlm perut bile kusebut ayat ini....

1 comment:

eni_melur said...

ceh,trostrang jela aok syg aku..
hihihiiii
tentiu~~~~~