Monday, April 6, 2009

skang aku lemau...ade byk web nk kne edit ni...tp aku stop jp untuk memberi laluan untuk mengupdate blog...

agaggagag....
selsema & batuk aku x juga surut2...
da masuk hari ke berapa da ni...
suara aku pn da jd cm rockers x jadi....
ni la akibatnye kalo lame x dikunjungi penyakit....

namun, ape yg aku nk smpaikan dalam update blog kau kali ini ialah..
aku happy n bahagia di samping keje baru aku...
byk keje tp aku suke & enjoy...
plus, kawan2 aku kt sini sume okey......

walopn agak jauh tempat keje baru berbanding yg lame tp aku x kesah...
yang penting pulangannya masyuk...
heheheh.....
uhuhuhu...teringat kat ma & adik....rndu plak kt diorg....
kepada melur: aku x rndu kt aok pn...wek.....sbb sokmo dgr sore aok di corong telepon...
bile aok nk blik ampang kongsi sengsara aku kt sini woi!!!!

*am out!

1 comment:

eni_melur said...

gampang!
aku nk blik phg je tros
dey,mkn ubt kalu......
miahiahia...
get well soon...
tlg mahsyukkn duit ntk aku nt ea..tenkiu2,iluvyou