Thursday, February 12, 2009

Jika kamu.........

Andaikan kamu sume berada di tempat aku..........apakah balasan perbuatan yg akn kamu sume bg jika perkara ini berlaku terhadap,ke atas,pada kamu...........

'Jika kamu dikutuk depan2...skali dua consider gurau la..tp kalo da byk kali smpai kamu nek nyampah dan jemu....."

'Jika kamu dilihat seperti lansung tiada kepentingan dalam colleque atau sahabat handai atau tempat keje...'

'Jika kamu sering diperlekehkan oleh orang yang kamu sanjung..'

'Jika apa yang kamu suarakan sering diperkotakkatikkan oleh orang yang rapat dengan kamu..'


*kne bce - kira ni cm solution jika aku menghadapi situasi begini pd mse akn dtg la..
harap x!;p..

7 comments:

qishie said...

1st-buat2 terkutuk dorg balik dgn nada gurau yg manje..:P

2nd-pedulik kan mereka..sbb sebenarnya mereka tu risau kite jadik tumpuan.yg pnting kita taw kita buat kerja.

3rd-stop menyanjungi beliau

4th-this 1 i think..try solve sesame..ckp je direct kt dia tem tgh ber2 ke..

hehe..ok x??

Budak Panjang said...

Terajang jek semua mereka! wacchhaa! hahahaha

DaDa Caled said...

make sense qish..
tp bab terkutuk ngn mnje tu x dpt la mkcik buat..
sbb kalo mkcik buat cmtu terkutuk sgt mkcik rse...

kamu ni sgt gannez bdk pnjg!
x geng!

Budak Panjang said...

hahaha jgn la x geng ngan i orked, nanti i nak geng ngan sape =(

qishie said...

orked:sowie..
-.-"

Kucaie said...

huh..
cube join dorg skali kutuk diri u!
hehehe

eni_melur said...

aku kutuk aok lg dashyat orked...
ceh,diorg tu mmg sagumpas!!!!
dun fragiled yrself...
;)